5 april 2014

Sportingmässan.

Sambon drog i väg på jobb på eftermiddagen så då passade jag på att stuva in dottern i bilen och åka till Sporting en sväng då de hade Mete & Predatormässa idag. Tänkte det kunde vara en trevlig utflykt och slå ihjäl ett par timmar och träffa lite folk.
Det var så jag tänkte...

dottern däremot var inte alls inne på samma linje och satte sig på tvären i samma stund jag klev innan för dörren. Hon ville absolut inte bli buren, och att ha en 1-åring springande lös i en butik full av krokar var inte speciellt lockande. Så fick bli en snabb visit, han dock att växla några ord om Nora Touren med Janne. ( Team Örebroarna ) Det är en lokal trollingserie som jag deltog i förra året och hoppas även kunna köra i år. Det blev även ett wobblerköp, en fining i form av en Attitude CCT från Allan Christiansen, aka. Jerk Snedkeren. Jag har kollat på dessa beten förut men nu slog jag till. Vet dock inte vad denna färg kallas, men om någon som läser detta vet får ni gärna skriva i kommentatorsfältet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar